Osnove umazanega govorjenja

Osnove umazanega govorjenja

Ležite poleg partnerja in čutite, kako njegova/njena koža ljubkuje vašo. Njegov/njen prsni koš se dvigne z vsakim šepetom in dihom, ki ga naredi. Na svojem vratu lahko občutite njegove/njene tople ustnice, nato pa skozi vas kar naenkrat stečejo erotične besede, ki vas prežamejo z energijo. Ste si kdaj želeli sprostiti umazane misli, ki tlijo v vas pa za to niste imeli poguma ali pa niste vedeli, kako se stvari streže? V nadaljnjem besedilu smo zbrali nekaj tehnik s katerimi bodo začetniki lahko dosegli prav slednje. Sledijo nasveti za dihanje, gibe, zvoke in navedba dejanskih fraz, ki vam bodo pri tovrstni aktivnosti močno pomagale. Najpomembneje pri umazanem govorjenju je vsekakor, kako besede izgovorite in ne kaj rečete!

Ustvarjanje ozračja

Za nekatere se lahko prvi poskus umazanega govorjenja s partnerjem izkaže za zelo neprijetnega. Da bi izničili nekaj začetniške zadrege bo najbolje, če se o poskusu prej pogovorite s partnerjem in pa spregovorite o meji do katere sta pripravljena iti. Slednje morate storiti, saj se boste v primeru, da z dogodkom že na začetku začnete preveč divje lahko le tako izognili negativnemu odzivu vašega partnerja. Pogovora ne smete izpeljati ravno pred dogodkom, saj boste tako ustvarili le veliko nepotrebnega pritiska. Priznajmo si – večina ljudi si med umazanim govorjenjem vsekakor ne želi biti v središču pozornosti.

Pri poskusu umazanega govorjenja je prav osnovno načelo vsekakor ustvarjanje dobrega ozračja, ki bo iz vas izvabil poredno stran. Ne govorimo o tem, da v CD predvajalnik preprosto vstavite zgoščenko Barryja Whitea! Ozračje, ki ga imamo v mislih se vam bo morda zdelo nekoliko čudaško, saj vključuje ritmično dihanje in gibe telesa ne pa prižiganje svečk in predvajanje glasbe kot bi verjetno pričakovali mnogi. V primeru, da menite, da bi tudi glasba in svečke prispevale k večjemu vzburjenju lahko seveda storite tudi slednje, saj je ravno vzburjenje tisto, ki ima pri umazanem govorjenju največjo veljavo. Ni pomembno, kaj govorite ampak kako to izgovorite, saj bi lahko navsezadnje izgovorili najbolj erotične besede na svetu pa vam to ne bi prav nič pomagalo, če bi pri tem zveneli kot elektronska enciklopedija.

Dihanje

Pravilo, ki ga pri umazanem govorjenju vsekakor ne smemo zanemariti je tudi ritmično dihanje, saj ravno slednje naredi tako veliko razliko med običajnim in umazanim govorjenjem. Začnite z globokim dihanjem, ki vam ga pri zdravniškem pregledu pljuč običajno ukaže zdravnik. Dihate lahko skozi nos, usta ali kar skozi oboje. Če se odločite, da boste dihali skozi usta, se potrudite, da z usti ne boste oblikovali črke “o”, saj navsezadnje niste hišni ljubljenček, ki čaka na priboljšek. Usta raje odprite le malo, ne več kot za prst vašega kazalca, saj bo tako izraz na vašem obrazu še bolj privlačen…

Hitrost dihanja naj se ujema s hitrostjo spreminjajočih gibov telesa, s predigro ali pa s spolnim odnosom. Če si želite čutnega ljubljenja, naj bo vaše dihanje počasnejše, v primeru, da si želite hitrega pa dihajte hitreje.

Ko boste enkrat ujeli primeren ritem dihanja, se osredotočite še na zvoke, ki jih spuščate. Izdihe morate oblikovati tako da počasi pojemajo, saj boste v primeru, da bo zvok vašega izdiha enakomeren slišati nekoliko prisiljeno. Da bi si kar najbolje predstavljali omenjeno tehniko dihanja, si lahko predstavljate vlakec. Ko se slednji vzpenja po tračnicah, vdihnete. Ko se na vrhu ustavi za kakšne pol sekunde, enako naredite tudi vi. Ko zarohni po tračnicah navzdol, vse dokler se ne upočasni zaradi vzpona na naslednji hrib, začnete z glasnim izdihom, ki nato postaja vse tišji in tišji. Najbolje bo, da omenjeno tehniko vadite, ko ste sami.

Dodajanje zvokov

Ko boste enkrat osvojili zgoraj opisano tehniko dihanja, lahko pri izdihu začnete tudi s proizvajanjem določenih zvokov. Slednji naj bodo naravni in sproščeni, med katere spadajo npr. “uh,” “ah,” “oh,” or “mmm.” Pri spuščanju slednjih lahko čeljust spustite in usta nekoliko odprete. Zvokov ne analizirajte in ne premišljujte o tem, če je zvok, ki ga spuščate pravilen. Če ste negotovi, naj vam povemo, da s spuščanjem samoglasnikov skoraj ne morete zgrešiti, kar pa ne velja za večino soglasnikov. Zna se zgoditi, da boste v primeru, ko boste samoglasnik kombinirali s soglasnikom zveneli kakor poredna in stokajoča ovca.

Skrivnost spuščanja primernih zvokov se skriva v glasnosti, saj slednja ne sme biti previsoka ampak precej nizka. Rezultat za katerega si morate prizadevati je rahel šepet. Tehnično gledano lahko slednjega dosežete z zapiranjem glotisa na zadnjem delu grla, ki omeji izhod zraka. Če povemo preprosto, se morate osredotočiti na šepetanje ali rahlo mrmranje, kar poznamo tudi pod imenom “seksi glas”. Če morda ne veste, kako glasno morate pravzaprav zveneti, si predstavljajte, da ste šepetalka/šepetalec v gledališču. Glavni igralec se kar naenkrat ne more več spomniti svojega besedila, zato mu morate vrstice zašepetati tako glasno, da jih sliši igralec, ne pa tudi občinstvo.

Pomoč telesnih gibov

Da bi izboljšali ritem, si lahko pomagate tudi s telesnimi gibi. Slednji naj bodo v popolni harmoniji z vašim dihanjem, z izvajanjem pa začnite na začetku vsakega vdiha in izdiha. Vaš prsni koš naj se ob vdihu dvigne rahlo navzgor, ramena bodo tako zdrsnila nazaj, zgornji del hrbta pa se bo malce usločil.

Obstaja več tehnik izdihovanja. Vaš prsni koš, ramena in zgornji del hrbta naj se vrnejo v prvotni položaj. Slednje je lahko zelo podobno sprostitvi mišic. Morda lahko poskusite tudi tako da rahlo sunete z medenico. Ob vdihu pustite, da se spodnji del vašega hrbta usloči tako da sta medenica in zadnjica potisnjeni navzven. Vaše trebušne mišice so napete. Ob izdihu stisnite ritnici in medenico v krožnem gibu potisnite naprej tako da bo spet v prvotnem položaju.

Vaši gibi so lahko tudi bolj zahtevni, kar boste dosegli tako da pred vrnitvijo medenice v prvotni položaj rahlo pokrčite tudi trebušne mišice. Krčenje je pravzaprav le napetost mišic. Krčenje trebušnih mišic je pravzaprav zelo podobno gibu, ki ga naredimo v primeru, ko čakamo, da bomo v trebuh prejeli udarec – ramena potisnete rahlo naprej, mišice pa se umaknejo k hrbtu. Po krčenju mišic morate z medenico rahlo zaokrožiti in jo vrniti v prvotno stanje tako da jo rahlo potisnete navzgor in nato navzdol. Pot, ki jo naredi vaša medenica naj bi bila podobna številki šest.

Za tiste, ki bi radi osvojili še bolj zapletene gibe bo najprimernejša kar naslednja vaja. Drget, ki ga občutite ob sprostitvi mišic naj bo slišen tudi v izdihu. Slednje je lahko zelo vzburjajoče, saj lahko drget povežete tudi z umazanim govorjenjem o ejakulaciji. Čeprav so omenjeni gibi zelo priročni pa pazite, da ne boste z njimi pretiravali. Zavedati se morate, da ne skušate pritegniti pozornosti letala, saj lahko v nasprotnem primeru vaši gibi izpadejo tako kot da skušate izvesti nekakšen piščančji ples.

Ritem lahko izboljšate tudi z vključitvijo nekaterih manjših telesnih gibov kot je usločanje vratu, zapiranje oči in stiskanje rok ali pa grizenje spodnje ustnice.

Nadaljnje branje

Sedaj, ko obvladate osnove umazanega govorjenja, si lahko preberete lekcijo o Naprednem umazanem govorjenju!