Keglove vaje

Keglove vaje

Vaje, ki so poimenovane po Dr. Keglu, mojstru, ki jih je razvil, lahko uporabljate kot sredstvo za okrepitev mišic pubococcygeus (PC mišic). Omenjene mišice imajo tako moški kot ženske, vendar pa so pri ženskih predstavnicah namenjene podpori naslednjih organov: sečnice, mehurja, maternice, vagine in danke, pri moških pa: sečnice, mehurja, penisa in danke. Ker je PC mišica vpletena tako pri orgazmu kot pri ejakulaciji, lahko tovrstne vaje v primeru, da jih izvajamo redno, pomagajo odpraviti impotenco in težave z uriniranjem. Keglovih vaj se lahko nauči in jih uporablja prav vsak ter tako sčasoma uvidi njihove prednosti.

Med izvajanjem Keglovih vaj ne smete pozabiti na zabavo. Vaje lahko priredite svojemu urniku; poučite se o stvareh, ki so vam všeč in nato vanje vključite še svojega partnerja. Za kar najboljše in najhitrejše rezultate morate vaje izvajati vsak dan. Mišice se ne bodo okrepile kar čez noč, vendar pa boste v primeru rednih vaj spremembe lahko opazili že po približno treh tednih.

Kako najti PC mišico:

PC mišica je tista, ki jo skrčite takrat ko urinirate pa tega ne želite. Ko boste naslednjič urinirali, se skušajte sredi toka ustaviti in to brez, da bi uporabili svoje prste. Vedite, da se Keglovih vaj sicer ne izvaja med uriniranjem.

Vaje za okrepitev PC mišice:

Kje jih izvajati:

Keglove vaje lahko izvajate kjerkoli in kadarkoli, vse dokler ste pri miru. Ker se medtem ko jih izvajate prav nič ne potite in se pri njih ne naprezate,  jih lahko izvajate celo med poslovnim sestankom. Za njihovo izvajanje skušajte najti primeren čas in kraj, saj se jim boste veliko lažje privadili, če bodo postale kar del vaše rutine.

Prednosti

Za ženske:

– Z njimi je lažje priti do vrhunca.
– Orgazmi so bolj intenzivni.
– Povečana občutljivost vagine ter okrepljeno spolno zadovoljstvo.
– Manjše tveganje inkontinence (t.j. nesposobnost zadrževanja uriniranja).
– Lažji porod ter hitrejše celjenje vaginalnih mišic po rojstvu.
– Boljši seks za moškega partnerja, saj se lahko tako z mišicami bolj oprimete njegovega penisa.
– Močnejše erekcije.
– Bolj intenzivni orgazmi.
– Povečana moč ejakulacije.
– Manjše tveganje impotence.
– Pokrčite PC mišice
– Zadržujte dokler ne preštejete do 10
– Sprostite PC mišice

Za moškega:

Vaje:

Osnovna vaja

Ponavljajte (tolikokrat kolikokrat vam ustreza, poskusite narediti vsaj 10 ponovitev)

Vajo ponovite vsak dan v več ponovitvah.

Prva različica

– V petih ponovitvah poskušajte PC mišice pokrčiti tako, da postopoma napredujete od popolnoma sproščenih pa do najtesnejših.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– V petih ponovitvah poskušajte PC mišice pokrčiti tako, da postopoma napredujete od popolnoma sproščenih pa do najtesnejših.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– PC mišice v eni ponovitvi skrčite zelo hitro in tesno.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– PC mišice v eni ponovitvi močno in hitro stisnite.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– PC mišice v eni ponovitvi skrčite zelo hitro in tesno.
– PC mišice v deseti ponovitvi popolnoma sprostite.
– Mišice rahlo stisnite in preštejte do 5
– Mišice stisnite še malce bolj in preštejte do 5
– Mišice stisnite, kolikor jih le lahko in preštejte do 5
– Mišice sprostite in preštejte do 5
– Mišice sprostite še malce bolj in preštejte do 5
– Mišice sprostite, kolikor jih le lahko in preštejte do 5

Druga različica

– V petih ponovitvah poskušajte PC mišice pokrčiti tako, da postopoma napredujete od popolnoma sproščenih pa do najtesnejših.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– PC mišice v eni ponovitvi skrčite zelo hitro in tesno.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– PC mišice v eni ponovitvi močno in hitro stisnite.
– PC mišice v eni ponovitvi popolnoma sprostite.
– PC mišice v eni ponovitvi skrčite zelo hitro in tesno.
– PC mišice v deseti ponovitvi popolnoma sprostite.

Tretja različica

– Mišice rahlo stisnite in preštejte do 5
– Mišice stisnite še malce bolj in preštejte do 5
– Mišice stisnite, kolikor jih le lahko in preštejte do 5
– Mišice sprostite in preštejte do 5
– Mišice sprostite še malce bolj in preštejte do 5
– Mišice sprostite, kolikor jih le lahko in preštejte do 5

Pravilno izvajanje vaje:

Kot pri vseh drugih vajah, morate tudi pri Keglovih paziti, da jih izvajate pravilno ter vključite točno določene mišice, saj boste lahko le tako kar najhitreje dosegli najboljše rezultate. Med izvajanjem Keglovih vaj ne smete krčiti zgornjih mišic noge, niti mišic zadnjice ali trebuha. Edina mišica, ki se mora krčiti je PC mišica. Če se bo poleg vaše PC mišice morda na začetku pokrčil tudi anus, ne skrbite, saj je na začetku ti dve mišici težko pokrčiti ločeno, ko pa boste naredili nekaj ponovitev, bi morali te težave popolnoma odpraviti.

Zna se zgoditi, da boste med izvajanjem vaj dobili glavobol, kar je znak prevelik napetosti v prsnih mišicah in morda tudi zadrževanja sape – dihajte globoko in počasi. Če se med izvajanjem vaj utrudite ali pa vas začneta boleti trebuh ali hrbet, potem a) se preveč trudite in b) uporabljate tudi trebušne mišice. Če začutite kakršnokoli bolečino, se o zadevi posvetujte z zdravnikom. Bolečine običajno nakazujejo na to, da tehnike ne izvajate pravilno, kar boste lahko s pomočjo ustreznega zdravnika uspešno odpravili ali pa vsaj izvedeli, če je morebiti narobe kaj drugega.